lördag 5 juni 2010

Ringde igår och fick tid på onsdag em till Bonzo (illern) på Roslagstull veterinärklinik. Ska bli skönt och veta vad som pågår.

Efter jobbet igår stack jag till gymmet och tränade. Gissa vem som dyker upp där när man svettas som en galning? Min kära man! Han spenderade en stund, sittande och kollade på mig när jag tränade! Vadå prestationsångest??? Hihi... Sen smet han vidare på stan för lite ärenden.

Ikväll är det "olle-fritt" då han ska till Rockland med grabbarna från bandet. Jag fick följa med men det kändes lite skumt bland alla grabbarna. Vi ska gå nästa helg tillsammans istället. Så nu ikväll hyrde Olle en typisk Lina-film istället som jag kan mysa till. Jag älskar filmer med historia, kungligheter och romantik! Det gör inte min käre make, så därför brukar jag lyxa till och hyra dessa när jag är ensam hemma.

Tänkte gå en lång promenad i skogen när gubben vaknar. Super härligt väder med klarblå himmel. Sen blir det nog lite städ och röj här hemma innan tv-kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar