lördag 5 juni 2010

Hur smart får man va???

Långa skogspromenaden och städningen blev till soffliggande!

I morse, strax efter förra blogginlägget gick undertecknad på toa. På vägen tillbaka till datorn, sticker det till rejält i foten. Glaaaaaas =/

Tar mig in till min sovande gubbe för lite hjälp. Men märker snart att den kommer längre in istället för ut. Plus att han verkar vilja amputera foten på en gång! Hihi

Normalt kommer ju glas ut av sig själv men denna sitter så dumt till, så jag inte kan använda foten. Efter ett jourbesök på sala sjukhus 10.15 sitter den rackaren fortfarande lika envist kvar. De använde alla möjliga instrument men utan resultat. De ville helst inte snitta pga att det är på hälen och snart rötmånad. Så läkaren skulle ringa imorgon för och höra hur det gått. Annars kanske jag behövde komma tillbaka igen.

Nu har du tur sa läkaren till mig och tittade på olle och sa: - Nu har du tur! Ligg i soffan så får din man passa upp dig!

Jaha! Trodde hon! =P Han har precis packat kylväskan för och dra till replokalen och sen vidare till Rockland. Så jag får vackert hoppa ut med vovven ikväll. Man kan ju inte direkt hissa ner henne på gräset från tredje våningen. =P

Sista gången jag planerar min dag... hihi

Men med en skvallertidning och en bra film ska jag nog härda ut några timmar till i denna soffa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar